2011. február 20., vasárnap

Vívódás - Oldódás

Vívódás

Kavargó kérdések kínoztak alattomban,
mégis megismertem a hangodban,
s kívántam megismerni a másik szenvedőt,
kiben csalódására egy elhatározás nőtt.

Még nem tudtam, miként folytassam;
Lépjek-e, vagy a döntést halasszam.

A túlélés a nagy tét az életben;
a tisztát megölik, mert alkudni képtelen

Érzelmeid tiszta sodrát tisztelem;
döntésedben csillogjon az értelem!
                                                                                  1986 nov 5-én

Oldódás

A táguló világegyetem szerkezete felismerhető egy porszemben
Szabadon lélegző gondolataid táncát látom szemedben

Távolodó tájak elmosódó képét keresi valaki szivárványhártyádon;
tovatűnő tétova mozdulatok jelzik utadat kényszerpályádon

Szükségem van egy emberre - számban oszlik egy kesernyés íz -
hívó szóra, hangulatra, mit mosolyod őriz

Legördülő könnycsepp áttetsző gömbjeként
lelkem láthatóvá válik - talán tiédnek másaként.

                                                                                1986 nov. 7-én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése